نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین و گردش کار
نرم افزار مدیریت کسب و کار سمین در قالب یک نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین همراه با مدیریت فرآیند کارها یک راهکار پویا و تحت وب برای مدیریت سازمان است. با بهکارگیری سمین میتوان فرآیندهای پروژهای و غیر پروژهای سازمانها و شرکتها را ساماندهی نمود. همچنین مدیریت تیم ها و کار گروهی را به خوبی کنترل نمود.
دانلود کاتالوگ سمین

مدیریت پروژه در سازمانهای مجازی
ما سمین را آزمودهایم و اینک نسخه ۱۳۹۹ را پیشنهاد میکنیم. در نسخه جدید سمین، ضمن تغییر رابط کاربری، امکانات ویژهای برای مدیریت تیمهای مجازی و آنلاین فراهم آوردهایم. علاوهبراین برای کنترل پروژه و مدیریت منابع راهحلهای جدیدی را افزودهایم. در کنار این موارد، نسخه موبایل سمین و تقویت داشبوردهای مدیریتی آن را ممکن ساختهایم.
یکپارچگی و تبادل داده
سماد با نرمافزارها و سامانههای موازی دانشگاه ارتباط برقرار میکند و در بستر وبسرویسها و APIهای خود میتواند با دیگر سامانهها یکپارچه شود.
یکپارچه سازی اطلاعات
بهرهمندی از API گسترده بهمنظور یکپارچهسازی با دیگر سامانهها بههمراه مقیاسپذیری بالا در تعداد کاربران
اپلیکیشن موبایل
پیادهسازی تحت وب با پشتیبانی از مرورگرهای مختلف و قابلیت اجرا بر روی انوع تبلت و گوشیهای هوشمند
انعطاف در تنظیمات
رابط کاربری پیشرفته و چابک با قابلیت شخصیسازی تنظیمات، پروژهها، داشبوردها و سایر موارد دلخواه
مدیریت فرآیند و گردش کار
مدیریت فرآیند و جریان کار، بخشی از هسته نرم افزار سمین است که مبتنیبر نقش ها و دسترسی ها به برنامه ریزی کار (Task) ها و مدیریت وظایف سازمانی میپردازد.




مدیریت و کنترل پروژه
بسته مدیریت پروژه سمین بخشی از هسته این نرم افزار است که با کمک ابزارهای کنترل پروژه و مدیریت چابک، امکان برنامه ریزی و مدیریت طرح ها و پروژه ها را فراهم میکند.
مدیریت پروژه چابک
ماژول مدیریت پروژه چابک نرم افزار آنلاین سمین، امکان کنترل پروژه در بستر چارچوبهایی مثل اسکرام و کانبان را فراهم میکند. استفاده از این ماژول توانایی مدیریت پروژه نوین را بهطور ترکیبی با کنترل پروژه سنتی ایجاد کرده است.




مدیریت مالی و بودجه
ماژول بودجه و مدیریت مالی به عنوان مکمل هسته اصلی نرم افزار سمین به محاسبه و برآورد هزینه های پروژه و جریان نقدی پورتفولیو براساس هزینه ها و درآمدهای واقعی و برنامه ریزی شده میپردازد.
مدیریت منابع
سازماندهی، زمانبندی و برنامهریزی منابع انسانی، تجهیزات و انواع دیگر منابع سازمان با کمک ماژول مدیریت منابع درنرم افزار سمین فراهم شده است.




مدیریت ارتباط با مشتریان
فروش و بازاریابی در نرم افزار سمین جایگاه ویژهای دارد. با استفاده از این ماژول میتوانید پرونده های فروش را به طور مستمر پیگیری کرده و به تیکت های پشتیبانی مشتریان پاسخ های هوشمند بدهید.
مرکز آموزش و راهنمایی دادهکاوان
برای اطلاعات بیشتر درباره سمین، مطالعه مستندات آن، آشنایی با راهنمای سمین و نیز یافتن پاسخ بسیاری از پرسشهای متداول خود میتوانید به مرکز آموزش و راهنمایی دادهکاوان مراجعه کنید.
ورود به مرکز آموزش و راهنمایی