سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
بسته مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یکی از بستههای تکمیل کننده هسته نرم افزار مدیریت کسب و کار سمین است. سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان با قابلیت مدیریت بازاریابی، میز امداد و مدیریت مخاطبان یک راهحل نرمافزاری در راستای کنترل مشتریان و پشتیبانی فروش است.


سمین را از نزدیک تجربه کنید
برای آشنایی با امکانات و قابلیتهای مدیریت ارتباط با مشتریان سمین، همین حالا دمو درخواست کنید!
درخواست دمو
میز امداد (Help Desk)
ماژول میز امداد یا Help Desk یکی از اجزای مهم سیستم ارتباط با مشتریان سمین است. این افزونه فرآیند ارسال درخواست یا تیکت از سوی مشتری یا کاربر به سامانه را کنترل میکند. در این فرآیند، تیکت ارسالی برحسب درجه اهمیت و نوع درخواست به کارشناس مربوطه ارجاع داده شده و مبتنیبر SLA توافقی تا سرانجام آن پیگیری میشود.
- تخصیص پروژهها یا حوزههای مختلف مبتنیبر گردش کار درخواست ها
- تعیین توافقنامه سطح خدمات (SLA) با زمان پاسخگویی و اولویتبندی
- امکان تعریف میلباکس با برای ایمیل های دریافتی
- قابلیت هشداردهی براساس تاریخ یا سقف زمانی SLA
- امکان تعریف الگوهای پیشفرض برای پاسخ به تیکت مشتریان
- یکپارچهسازی با دیگر سامانهها از طریق وب سرویس (Rest API)

مدیریت مخاطبین و مشتریان
با استفاده از افزونه مدیریت مخاطبین، میتوان اطلاعات مشتریان، تأمینکنندگان و کلیه افراد مرتبط با سازمان را ثبت و نگهداری کرد. این اطلاعات شامل اطلاعات مربوط به تماس و اطلاعات شناسنامهای یا کسبوکاری مخاطب است. هر مخاطب میتواند به موارد بازاریابی یا کارهای کسب و کار مرتبط شود.
- تعریف مخاطب با قابلیت دستهبندی، اولویتدهی، گروهبندی و سلسلهمراتب
- امکان تعریف فیلدهای اطلاعاتی موردنظر (فرم) برای ورود اطلاعات
- قابلیت وارد کردن (Import) اطلاعات مخاطبین با فایل csv
- امکان تعیین سطح دسترسی برای مدیریت و مشاهده مخاطبین
- افزودن مخاطب در قالب مشتری به پروندههای بازاریابی شرکت
پروندههای بازاریابی و فروش
افزونه قدرتمند بازاریابی و فروش نرم افزار CRM سمین، امکان مدیریت پرونده های بازاریابی را در واحدهای مختلف سازمان یا پروژه های گوناگون فراهم میکند. با استفاده از این افزونه، ضمن کنترل فرآیند فروش از نقطه شروع تا پایان، میتوان اهداف فروش کاربران و وضعیت مشتریان را مانتیور کرده و بهصورت آنلاین بررسی نمود.
- تعریف پروندههای بازاریابی در واحدها یا پروژههای سازمان
- تعیین مشتری، مدیر پرونده، تاریخ قرارداد، اقدام بعدی، قیمت و سایر اطلاعات
- ایجاد خودکار صورت حساب بر اساس تغییر وضعیت پرونده بازاریابی
- تعیین اهداف فروش برای کارمندان و گزارش تحقق آن
- نمایش فعالیت های فروش یکپارچه با موارد بازاریابی
- یکپارچگی با نما و برد کانبان بهمنظور مدیریت چابک بازاریابی و فروش
سمین را از نزدیک تجربه کنید
<span style="letter-spacing: normal;">برای آشنایی با امکانات و قابلیتهای مدیریت ارتباط با مشتریان سمین، همین حالا دمو درخواست کنید!</span><span style="letter-spacing: normal;"></span>
درخواست دمو
اطلاعات بیشتر درباره سمین
اگر هنوز به اطلاعات بیشتری درباره سمین و سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان نیاز دارید، میتوانید به مرکز آموزش و راهنمایی دادهکاوان مراجعه کنید یا از مشاوره کارشناسان پشتیبانی سمین با شماره تلفن ۸۸۹۲۲۹۲۶ استفاده کنید.
مرکز راهنمایی و پشتیبانی دادهکاوان
