با تلاش تیم فنی و پشتیبانی نرم افزار سمین و همچنین کارگروه تولید و توسعه محتوای شرکت دادهکاوان اندیشه برتر، نسخه جدید مرکز راهنما و آموزش داده کاوان راهاندازی شد. این مرکز آموزش، ضمن انتشار راهنمای بخشها و ویژگیهای نرمافزار مدیریت پروژه و مدیریت گردش کار سمین، موارد دیگر مربوط به معرفی سمین شامل پرسشهای متداول (FAQ) و نسخهبندی آن را به اشتراک خواهد گذاشت.
در سال ۱۳۹۹، نسخه اولیه این مرکز آموزش به نشانی https://www.dadekavan.ir/help منتشر شده بود و نسخه جدید آن نیز در تیرماه ۱۴۰۰ با تکمیل راهنمای این نرمافزار در نشانی به روز شد. نسخه کنونی از مرکز آموزش و پشتیبانی دادهکاوان شامل متن Help نرم افزار کنترل پروژه و مدیریت وظایف سمین با محوریت سرفصلهای زیر است:
- مدیریت فرآیند
- مدیریت کارها
- هوش تجاری و گزارش ها
- مدیریت دانش
- مدیریت زمان
- مدیریت پروژه
- قابلیت های تکمیلی
- مدیریت کاربران
- مدیریت ارتباط با مشتریان
- مدیریت ارتباطات
- یکپارچه سازی
- مدیریت چابک
- یادآوری و هشدارها
- راهبری سامانه
- سیستم مدیریت اسناد
- مدیریت منابع
- مدیریت مالی
در هریک از سرفصلهای فوق، مرکز آموزش سمین تلاش میکند با تفکیک راهنما به زیربخشهای مختلف امکان ارائه آموزش هر بخش از عملیات و قابلیتهای نرم افزار را به مخاطب ارائه کند.