داده‌کاوان اندیشه برتر

برگزاری کنگره و نمایشگاه آنلاین کلینیکال انکولوژی توسط شرکت داده کاوان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
کنفرانس و همایش و نمایشگاه آنلاین

در بهمن ماه سال جاری، پنجمین کنگره بین المللی و پانزدهمین همایش سالانه کلینیکال انکولوژی با طراحی و پشتیبانی فنی شرکت داده کاوان اندیشه برتر به طور مجازی برگزار شد. این کنگره بین‌المللی شامل یک نمایشگاه جانبی بود که به همراه سالن کنفرانس و اتاق‌های جلسات مجازی با حضور صدها تن از اساتید، پزشکان، پژوهشگران و فعالان حوزه سلامت به صورت آنلاین و با محوریت دو زبان فارسی و انگلیسی به مخاطبان ارائه شد.

انجمن رادیوانکولوژی (رادیوتراپی انکولوژی) ایران با همکاری انجمن‌های علمی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، این کنگره بین‌المللی را در شرایط همه گیری ویروس کرونا طی چهار روز برگزار کرد. طی زمان‌بندی این همایش، ارائه‌های تخصصی مختلف در سالن کنفرانس مجازی انجام شد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه جانبی کنگره نیز محصولات و خدمات خود را در نمایشگاه سه بعدی و تعاملی شبیه‌سازی‌شده کنگره ارائه کردند. هر گروه یا شرکت حاضر در نمایشگاه جانبی علاوه بر دارا بودن غرفه مجازی خود، از اتاق یا سالن‌های کنفرانس و جلسات آنلاین بهره‌مند شده بود تا مخاطبان و بازدیدکنندگان خود را به خوبی میزبانی کند. امکان اطلاع‌رسانی پیامکی و آنلاین به مخاطبان، گفتگوی مجازی برخط با کاربران و بازدیدکنندگان و اشتراک نمایه محصولات و خدمات با آنها از جمله امکانات فراهم‌آورده‌شده توسط شرکت داده‌کاوان در بخش جانبی این کنگره بود.

نمایشگاه مجازی در حاشیه کنگره آنلاین کلینیکال انکولوژی
نمایی از نمایشگاه مجازی و غرفه های سه بعدی و تعاملی در کنگره
نمایی از سالن کنفرانس آنلاین در کنگره
نمایی از سالن کنفرانس آنلاین در کنگره

زیرساخت جامع داده کاوان برای برگزاری همایش مجازی و نمایشگاه آنلاین

شرکت داده کاوان اندیشه برتر با توسعه زیرساخت یکپارچه خود در حوزه برگزاری کنفرانس ها و نمایشگاه های آنلاین، راهکار جامعی را برای برگزاری کنگره ها و همایش های مجازی فراهم کرده است. این زیرساخت جامع، شامل محیط نمایشگاه مجازی سه بعدی با شبیه‌سازی دنیای واقعی، اتاق‌های جلسات و سالن‌های کنفرانس برخط، سازوکار جامع ثبت نام، احراز هویت و مشارکت بازدیدکنندگان همایش یا نمایشگاه و سایر موارد تکمیلی است.

بازدید چندین هزار کاربر از وب‌سایت کنگره و حضور طیف قابل توجهی از صدها متخصص حوزه‌های علوم پزشکی و سلامت کشور در این کنگره و نمایشگاه جانبی آن، نمایشی از موفقیت شرکت داده‌کاوان در پیاده‌سازی این زیرساخت است. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برگزاری کنفرانس ها و نمایشگاه های مجازی توسط شرکت داده‌کاوان به صفحه معرفی آن مراجعه فرمایید.