داده‌کاوان اندیشه برتر

حضور داده‌کاوان در دوازدهمین رویداد بین المللی اینوتکس ۲۰۲۳

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اینوتکس از معتبرترین نمایشگاه‌ها و رویداد‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات کشور است. در هر دوره اینوتکس بیش از ۷۰ هزار نفر به صورت حضوری از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناورِ ایرانی و خارجی دیدن می‌کنند.

این رویداد به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سال در حوزه نوآوری و فناوری کشور شناخته می‌شود که در طول این سال‌ها مورد استقبال طیف وسیعی از مخاطبان واقع شده است. از سال ۱۴۰۰ ناحیه نوآوری پردیس، میزبان اینوتکس بوده است، این باعث می شود تا رویداد اینوتکس هر سال تبدیل به یک رویداد مهم برای زیست بوم نوآوری و فناوری کشور شود.

رویدادهای حوزه فناوری و کارآفرینی ابزار مهمی برای همکاری و مشارکت بین صاحبان ایده، صاحبان سرمایه، فناوران و نوآوران هستند. شرکت‌کنندگان در این رویدادها علاوه‌بر افزایش مهارت‌های تخصصی، از فرصت‌هایی مانند شبکه‌سازی، دسترسی به منابع سرمایه، مربیان، متخصصان و مزایای زیاد دیگری بهره‌مند می‌شوند.

رویدادهای کارآفرینی مختلفی که در سراسر جهان برگزار می‌شوند را می‌توان بر اساس ماهیت رویداد، در چهار مفهوم شبکه‌سازی، آموزش، سرمایه‌گذاری و همکاری و مشارکت طبقه‌بندی کرد. داده‌کاوان در طول فعالیت خود از بازیگران کلیدی زیست بوم نوآوری وفناوری بوده است.

به این ترتیب داده‌کاوان اندیشه برتر نیز به‌عنوان مجموعه‌ای پیشرو و تکنولوژی محور از شرکت‌کنندگان فعال و جذاب اینوتکس ۲۰۲۳ (اینوتکس ۱۴۰۲) که در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می‌گردد خواهد بود.
در واقع ما در نمایشگاه اینوتکس محدودیتی را برای حوزه خاصی از فناوری و نوآوری قائل نیستیم بلکه با وجود محلی برای گردهمایی کارآفرینان و صاحب نظران حوزه های فناورانه به دنبال افزایش سینرژی حاصل از این شبکه سازی هستیم.

یکی از محورهای راهبردی پدیدار شکل دهی به شبکه‌ای توانمند از بازیگران صنعت عقل افزار ایران بر محور ارزش‌های مورد تاکید پدیدار است. در این حوزه در سال جدید خبرهای بیشتری از داده‌کاوان خواهید شنید.

رویکرد ما در هر سال، بررسی آخرین ترندهای نوآوری و فناوری در رویداد‌های مطرح کشور و به اشتراک گذاشتن تجربیات و دانش‌های کسب شده می‌باشد.