داده‌کاوان اندیشه برتر

هسته اصلی نرم افزار سمین

نرم افزار مدیریت فرآیند کسب کار

نرم افزار مدیریت فرآیند های کسب و کار (BPMS) بخشی از هسته نرم افزار آنلاین سمین است. این بخش با پیاده‌سازی گردش کار و کنترل فرم‌ها، نقش‌ها و دسترسی‌ها با زبان فارسی و تقویم شمسی به مدیریت تیم‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند.

نرم افزار مدیریت فرآیند کسب کار نرم افزار مدیریت فرآیند کسب کار
سیستم مدیریت فرآیند و گردش کار
Business Process Management (BPM)

سیستم مدیریت فرآیند و گردش کار

با استفاده از هسته نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار سمین می‌توان گردش کار یا جریان های کاری سازمان را منطبق با نقش ها، دسترسی ها، فرم ها و واحدهای سازمان یا شرکت پیاده سازی کرد. موتور فرآیندی سمین بر اساس ماتریس های گردش کار طراحی شده و منطق فرآیندهای کسب و کار را دربرمی‌گیرد.

  • تعریف فرآیندهای نامحدود و تخصیص آنها به پروژه ها یا واحدها
  • تعریف نامحدود وضعیت یا مرحله در هر فرآیند
  • تخصیص فرآیندها به نقش‌ها (کاربران و گروه‌ها)
  • پیاده‌سازی فرآیندهای کسب و کار براساس ساختار ماتریس گردش کار
  • امکان تعریف فرم و فیلدهای اطلاعاتی به همراه کنترل دسترسی
مدیریت کارها و واحدها
Workflow & Task Management

مدیریت کارها و واحدها

با استفاده از امکان مدیریت کارها در نرم افزار مدیریت فرآیند سمین، می‌توان کارها را در واحدهای مختلف سازمان از لحظه آغاز تا پایان کار دنبال کرد. به همین منظور، می‌توان بی‌نهایت سطح واحد و یا مرکز در سازمان تعریف کرده و همچنین به تعداد نامحدود کار یا زیرکار طراحی نمود.

  • تعریف واحدها، معاونت ها و شعب به همراه چارت سازمانی
  • تعریف نقش ها و دسترسی متناسب با سیاست سازمان و چارت سازمانی
  • امکان اولویت‌بندی و دسته‌بندی کارها
  • دنبال کردن کارها براساس فرآیندها و گردش کار سازمان
  • قابلیت تعریف کارهای دوره‌ای و ارتباط بین کارها
سیستم مدیریت زمان
Time Tracking

سیستم مدیریت زمان

برای کارهای مختلف که تحت فرآیندهای سازمانی ایجاد می‌شوند، امکان تعریف زمان شروع و پایان وجود دارد. کنترل این زمانبندی براساس درصد پیشرفت، وضعیت کار و تاریخ موردنظر قابل پیگیری و گزارش گیری است. کاربران می‌توانند در کارهای مجاز، زمان خود را ثبت کرده و وضعیت های کار را به‌روزرسانی کنند.

  • امکان تعیین زمان برآوردی برای هریک از کارها
  • قابلیت ثبت زمان به‌صورت خودکار یا دستی توسط کاربر
  • یکپارچگی ثبت زمان با تقویم کاری کاربر
  • امکان ثبت زمان و تایید زمان های ثبت‌شده از طریق تایم شیت
  • پیگیری زمان و گزارش‌گیری به‌تفکیک کاربر، اهداف، واحدهای سازمان و ...
گزارش ها و داشبوردهای مدیریتی
Reports & Dashboard

گزارش ها و داشبوردهای مدیریتی

با ورود اطلاعات به سامانه مدیریت فرآیندهای کسب و کار سمین و به‌روزرسانی‌های مکرر کارها و فعالیت‌ها، نیاز به گزارش‌گیری و مرور لحظه‌ای اطلاعات وجود دارد. این نیاز با استفاده از سیستم جامع گزارش گیری آنلاین سمین و داشبوردهای شخصی و پروژه‌ای آن انجام‌پذیر است. علاوه‌براین خروجی‌های فایلی و چاپی مختلف نیز به این موضوع کمک می‌کند.

  • ساخت داشبوردهای مدیریتی دلخواه به صورت تحت وب
  • گزارش گیری آنلاین با قابلیت ذخیره‌سازی فیلترها
  • انواع نمودار (عقربه‌ای، دایره‌ای، خطی و میله‌ای) و جدول (سطری، ماتریسی)
  • قابلیت گرفتن خروجی در قالب های pdf ، xlsx ، csv و xml
  • خروجی چاپی در قالب سازمانی به همراه لوگوی شرکت و سایر عناصر
اطلاع رسانی و هشداردهی
Alerts & Emails

اطلاع رسانی و هشداردهی

ایجاد، به روز رسانی و ویرایش کارها در سیستم مدیریت فرآیندهای کسب کار سمین، می‌تواند به فرد یا نقش‌هایی اطلاع رسانی شود. همچنین این امکان وجود دارد در شرایطی که تأخیرهایی صورت می‌گیرد یا برخی نقاط زمانی اهمیت دارند یا کارهای دوره‌ای تعریف می‌شوند نیز به کاربران موردنظر یادآوری شود.

  • اطلاع رسانی از طریق ایمیل و کارتابل یا کارپوشه کاربر
  • تعریف سطح دسترسی برای دریافت ایمیل و هشدارها
  • تنظیم شرایط اطلاع‌رسانی با سه قابل تذکر، اخطار و هشدار
  • پیکربندی شرایط هشداردهی براساس زمان ارسال
  • قابلیت یکپارچگی با پیامک (SMS) و سایر ابزارها
سیستم مدیریت اسناد
Documents

سیستم مدیریت اسناد

سیستم مدیریت اسناد در قالب یک افزونه برای سامانه مدیریت فرآیند کسب و کار سمین طراحی شده است. این سیستم تلاش می‌کند که با حفظ و ذخیره اسناد، امکان ویرایش آنلاین، مدیریت نسخه ها، جستجو، اشتراک اسناد و دیگر موارد را فراهم سازد. سطوح دسترسی افراد در این سیستم نیز قابلیت تعریف و انعظاف‌پذیری دارد.

  • تشکیل کتابخانه اسناد سازمان و مدیریت پیوست کارها
  • قابلیت نسخه بندی یا Versioning روی اسناد
  • قابلیت اشتراک گذاری اسناد در قالب درون سازمانی یا برون سازمانی
  • به‌روزرسانی و ویرایش اسناد به‌طور آنلاین مبتنی‌بر پروتکل webdav
  • بهره‌مندی از دسته‌بندی سند ها یا فایل ها
سیستم مدیریت ارتباطات
Communications

سیستم مدیریت ارتباطات

نرم افزار مدیریت فرآیند و گردش کار سمین، علاوه بر پیاده‌سازی اجزای اصلی فرآیندی و کاری سازمان، امکان ارتباطات درون‌سازمانی را نیز به‌خوبی فراهم کرده است. افزونه‌های مختلف سیستم مدیریت ارتباطات سمین به کاربران سازمان کمک می‌کند که با تعامل آنلاین و مستمری داشته و بدون نیاز به ابزارهای ارتباطی دیگر از رویدادها و تغییرات مطلع گردند.

  • افزونه چت یا گفتگوی آنلاین با کاربران دیگر
  • افزونه اخبار با قابلیت اطلاع‌رسانی و سطح دسترسی
  • افزونه تالار گفتگو به‌منظور تبادل نظر و درج پیام پیرامون موضوعات مختلف
  • تابلوی اعلانات با قابلیت شخصی‌سازی برای کاربران یا واحدها
  • کنترل دسترسی نقش‌های مختلف به افزونه‌های سیستم مدیریت ارتباطات
سیستم مدیریت دانش
Knowledge Base

سیستم مدیریت دانش

با انجام کارهای مختلف و طی کردن فرآیندها و جریان کاری در نرم افزار آنلاین مدیریت کارهای سمین، این امکان فراهم می‌شود که دانش کسب شده طی فعالیت‌های صورت‌گرفته به‌خوبی ثبت و نگهداری شده و به اشتراک گذاشته شود. سیستم مدیریت دانش در هسته اصلی سمین این هدف را دنبال می‌کند.

  • اشتراک محتوای دانشی در قالب پایگاه دانش سازمان یا واحدها
  • امکان دسته بندی محتوای دانش و برچسب (Tag) زدن به آنها
  • قابلیت فیلترکردن و ساخت گزارش از دانش ثبت‌شده
  • ایجاد دانش‌نامه (Wiki) سازمان یا پروژه‌ها شبیه به ساختار ویکی پدیا
  • قابلیت مرور سابقه محتوای دانش و مقایسه نسخه ها
اطلاعات بیشتر درباره سمین

اطلاعات بیشتر درباره سمین

اگر هنوز به اطلاعات بیشتری درباره نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار سمین نیاز دارید، می‌توانید به مرکز آموزش و راهنمایی داده‌کاوان مراجعه کنید یا از مشاوره کارشناسان پشتیبانی سمین با شماره تلفن ۸۸۹۲۲۹۲۶ استفاده کنید.

مرکز پشتیبانی و راهنمایی داده‌کاوان
اطلاعات بیشتر درباره سمین
اطلاعات بیشتر درباره سمین