برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

در مورد نرم افزار مدیریت کار بیشتر بدانید

در زندگی همه ما وظایف و کارهای متنوعی وجود دارد. این کارها چه به منظور امور تجاری باشند و چه شخصی، باید به شیوه‌ای صحیح مدیریت شوند. مدیریت کارها در سطح تیم و سازمان، متفاوت از مدیریت وظایف شخصی است. حتی در شرکت‌های کوچک و بزرگ با یکدیگر متفاوت است، به‌طوریکه برخی از شرکت‌ها از طریق روش‌های سنتی و یا برنامه‌های صفحه گسترده نمی‌توانند کارهایشان را مدیریت کنند. همانطور که در نوشته پیشین عنوان شد، یکی از روش‌های مدیریت کار استفاده از نرم افزار مدیریت کار است. استفاده از این نرم افزار تاثیر به‌سزایی درافزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد کارکنان دارد و باعث تسهیل همکاری بین آنها می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود برای مدیریت موثر کارها در سطح سازمان به خصوص سازمان‌های پروژه محور از یک نرم افزار مدیریت وظیفه مناسب استفاده شود.

حال به نظر شما، مهم‌ترین عامل سرمایه‌گذاری در نرم افزار مدیریت کار چیست؟

در واقع تشخیص و اطمینان از اینکه این نرم افزار با مدیریت صحیح تیم پروژه موجب تحویل به‌موقع و حفظ رضایت مشتریان می‌شود، مهم‌ترین عامل است. در ادامه نمونه‌ای از داستان موفقیت استفاده از نرم افزار مدیریت وظیفه آورده شده است.

داستان موفقیت

شرکت ارتباطات از راه دور Strencom، پیش از تهیه نرم افزار مدیریت وظیفه سعی داشت صدها پروژه خود را با استفاده از ابزارهای سنتی مانند ایمیل، برنامه‌های صفحه گسترده و اسناد فیزیکی مدیریت کند. این روال نه تنها تحویل پروژه‌ها را به تاخیر انداخت بلکه باعث بروز مشکلات بسیار در زمینه ارتباط با مشتریان (کارفرمایان پروژه) شد. کولام باکلی Colum) Buckley) مدیر عامل شرکت، می‌گوید: وضعیت شرکت به یک کابوس تبدیل شده بود، برای رهایی از آن به دنبال راهکار گشتیم و در نهایت با انتخاب یک نرم افزار مدیریت وظیفه مناسب، توانستیم از بحران خارج شویم. در حال حاضر با استفاده از این نرم افزار:

  • برنامه‌ریزی و پیگیری وظایف و تعامل با کارفرمایان تسهیل یافته است.
  • همواره به اطلاعات واقعی در مورد پیشرفت کارها دسترسی داریم.
  • زمان تحویل پروژه‌ها را کاهش و در عوض تعداد پروژه‌ها افزایش یافته است.

ما توانستیم در عرض ۵ سال شاخص NPS خود را که معیاری برای اندازه‌گیری وفاداری مشتریان است, به سه برابر ارتقا دهیم و اکنون بابت شاخص تحویل به موقع و قابل اطمینان پروژه، شهرت یافته‌ایم. زمان تحویل برای ما به یک ارزش افزوده واقعی تبدیل شده است و به رشد قابل توجهی در ‌بهره‌برداری رسیده‌ایم.

چگونه یک نرم افزار مدیریت کار مناسب انتخاب کنیم؟

انتخاب یک نرم افزار مناسب که پاسخگوی نیازهای خاص شما باشد، بسیار مهم است. بنابراین شما باید در انتخاب خود دقت نموده و تمام جوانب را بررسی نمایید.
برخی از نرم افزارهای موجود ساده و ابتدایی هستند. برخی دیگر اکثر ویژگی‌های لازم و حتی بیشتر از آن را دارند. مهم است که قبل از سرمایه‌گذاری در چنین نرم افزارهایی دقیق بدانید که چه نیازی دارید.

باید از خود بپرسید:

• به طور معمول چه نوع پروژه‌هایی را در دست اجرا دارید؟
• آیا بیشتر اعضای تیم پروژ همکاری لازم را می‌کنند؟  آیا به ویژگی‌ مانند اعلان و هشدار خودکار نیاز دارید؟
• آیا به ویژگی‌هایی چون گزارش‌گیری و تجزیه و تحلیل  و داشبورد سازی نیاز دارید؟
• آیا به ویژگی‌ردیابی زمان نیاز خواهید داشت؟
• آیا برای بهبود مدیریت وظیفه خود از الگوهای خاص پروژه‌ بهره‌مند می‌شوید؟
• آیا قابلیت اتصال و یکپارچگی با ابزارهای موجود از طریق وب سرویس، برای شما حائز اهمیت است؟

در انتخاب نرم افزار مدیریت وظایف مطمئن شوید که همه نیازهای مهم و اساسی شما را تأمین می‌کند و از قوانین و اصول مشخص شده شرکتتان عبور نخواهد کرد!

نرم افزار مدیریت وظیفه سمین
نرم افزار مدیریت وظایف سمین بستری مناسب جهت تعریف و تخصیص و پیگیری کارها است.

 

سخن پایانی

یک نرم افزار مدیریت کار قدرتمند:

تعریف و تخصیص وظایف، پیگیری و گزارش‌گیری را برای شما آسان می‌کند.به شما امکان برنامه‌ریزی و سازماندهی می‌دهد. شما می‌توانید کلیه اطلاعات مورد نیاز و میزان پیشرفت پروژه و وظایف را در یک نمای واحد و در لحظه مشاهده کنید.
اگر هدایت یک تیم متوسط یا بزرگ به عهده شماست و اوضاع آنطور که دوست دارید منظم نیست، نرم افزار قدرتمند سمین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با ما در ارتباط باشید.